Klachtenregeling en retourbeleid

 

Klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 7 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 7 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

 

Het herroepingsrecht

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

 

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening!

 

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, sturen via info@@gm-accu. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen. Wanneer u hier gebruik van wilt maken kunt u hier het herroepingsformulier downloaden en met het pakket mee terugsturen

 

Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

 

Uitsluiting herroepingsrecht

 

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

 Diensten waarvan de uitvoering met toestemming van de consument is begonnen (bijvoorbeeld het boeken van een reis, het afsluiten van een abonnement, het downloaden van een e-book, film, cd etc.), zoals software

CD's, DVD's, Blu-Ray discs of software waarvan de verzegeling verbroken is.

Zakelijke klanten

 

Garantie

Elk product in onze webshop hebben één jaar garantie tenzijn anders vermeld. Treed er een defect op binnen de garantietermijn waar u geen schuld aan heeft dan dan hebt u recht op een vervangend product van dezelfde kwaliteit. Indien u gebruik wilt maken van de garantieregeling download hier het RMA formulier.

 

Methodes van retourneren

Er zijn verschillende methoden om uw product te retourneren. U kunt langskomen op afspraak uw product om komen ruilen.

U kunt uw product met PostNL terugsturen. Dat is de snelste manier maar wel een dure optie. Het is uitprinten en afgeven op het dichtstbijzijnde DHL of UPS servicepunt. Wanneer u met DHL of Kiala retourneert let er dan goed op dat u het juiste email invult, namelijk info@gm-accu en geen tikfoutjes maakt. Is het emailadres verkeerd ingevuld dan krijgen wij geen melding dat er een pakket ligt en wordt het pakket weer naar u teruggestuurd!

Let op:

Wanneer u met DHL het product retourneert kies dan als servicpunt Bata4ren Kliniek voor Dieren, Enggraaf 22, 4175ER te Haaften.

Retourneert u met UPS servicpunt, kies dan als UPS servicpunt Tuincentrum Mijdam, Enggraag 18, 4175ER in Haaften

Wanneer u met PostNl retourneert dan kunt u uiteraard onderstaand adres gebruiken.

 

U kunt onderstaand adres gebruiken voor het terugsturen van artikelen:

Gm-accu

Eikenbosstraat 14

4175CM Haaften

To Top